Juni

Trots att jag har haft ställningar runt huset enda sen jag fick flytta tillbaka igen kan jag inte riktigt vänja mig vid att ha gubbar som springer runt utanför mina fönster på andra våningen. Eller att ha de ståendes på min balkong... Va fan liksom!! Men snart borde de iaf vara färdiga så ställningarna kan försvinna och jag få tillgång till min balkong igen. Det är ju nästan sommar vissa dagar och då vill jag kunna sitta vid mitt bord där ute och bara njuta. Frukost på balkongen liksom :)

Idag är en långsam dag, jag är trött och vill slappa och njuta av att ha gått av helgen. Tråkigt då att ha en lång "att göra lista" och det är saker på den listan som är lagom tråkiga och jobbiga att ta tag i. Jag behöver tex söka jobb och skriva bästaste anökningsbreven.

Tillhör inte min favoritsyssla så måste försöka locka fram lite pepp. En sväng i spåret kanske kan hjälpa? Mat i magen borde göra sitt med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0