campar på soffan

God kväller! Lika bra att gå rakt på sak :) Jag campar på soffan och har gjort detta sen i lördags och det på grund utav.... vänta här kommer det... Jag tvätta i lördags och tog då bort mina sängkläder och slängde sen upp ett helt berg med rentvättade kläder som jag än så länge inte orkat ta tag i. Det är så att man borde skämmas, men det gör jag inte. Däremot blir jag lite irriterad på mig själv, jag är överjävligt bra på att prioritera bort en massa bra och viktiga saker. Och sen är jag förbaskat lat med, en liten detalj som jag tyvärr inte kan ignorera.

Imorgon har jag väldigt små möjligheter att hinna få det gjort, ikväll går inte alls då jag snart måste sova. Torsdag däremot, det blir en tung dag då jag måste ta tag i allt skit.. Så nu har jag bokat in en fixardag då. Men vad som slår mig när jag skriver detta är att jag kunde ha skippat att skriva den här texten och istället fixat med tvätten. Men i den lates värld, måste man skjuta upp saker så länge det bara går.. Tydligen..

Jag vill inte vara så här lat och slarvig och har vid ett flertal tillfällen sagt att jag vill göra nått åt det. Hittills utan resultat, men i av mina böcker står det att man verkligen helhjärtat måste fatta ett beslut för att man ska genomföra det. Och man måste vara beredd på det arbetet som krävs av en. Det är väl det jag kanske inte gjort. Så får väl läsa klart boken och se hur jag ska göra  ;P

Men nu ska jag ta rundan förbi nässprayen, tandborsten och väckarklockan.

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0