Hejja mig!!

Jag är så grymt nöjd med mig själv nu. Jag har provat Body Attack idag och jag gick ditt trots att mitt sällskap fick förhinder. Bara det är ett stort plus till mig *klappar mig själv på axeln*

Sen är jag grymt nöjd med mig själv för att jag faktiskt palla så mycket som jag gjorde och att jag hängde med i alla moves. Mitt hjärta har nog gjort någon form av slagrekord idag och jag har gjort ett svett-rekord. Kanske inte så trevligt att få veta, men titta bara på klippet nedan så får ni se hur det går till. Och så kan ni tänka på att ni aldrig står still under passet. Knappast alls, låtarna bara kör på i ett.. Men grymt kul var det och jag tänker nog gå nästa vecka igen om jag får ihop det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0