Flugornas håla

Usch fy och blä för fluginvasioner!!!

Japp välkommen till Uppsala typ :P Men men jag överlever flugorna om vi börjar tänka på allt det positiva med att vara hemma en sväng. Träffa familj, släkt och vänner ♥

Igår när jag anlände till hemstaden så hämta min ena syster upp mig så åkte vi först till farmor och fika och sen till farfar för att käka lunch. Brukar inte hälsa på dem så ofta, därav började jag med dem den här gången. Sen hämta Pappa K upp mig så åkte vi hem till mamma. Kvällen var rätt lugn, matlagning och en tur till stallet. Mamma löskörde våran polle och jag hejja på :P

Idag har vi , mamma och jag, varit inne i stan och shoppat lite smått och gott. Hade två saker som jag hade planerat att köpa, men inget utav de blev av. Bara en del annat som inte var planerat.. Hur blir det alltid så?
Väl hemma sen så har jag tagit det relativt lugnt. Promenerat med hunden och hjälpt till ute på gården. Inte helt fel alltså..

Imorgon har lillasyster Bonka (smeknamn) studenten och då kommer större delen av dagen att gå åt till att fira henne och sen är Uppsala veckan nästan slut..

Det går alltid så fort när jag åker upp hit, men det är väl för att jag oftast är rätt uppbokad..

Nu ska jag hugga ett par värktabletter och sova. Blir tidigt imorgon, för snygghet tar tid :P

Nattis på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0