sakta men säkert

Ja sakta men säkert kommer det onda i halsen krypandes, blir lite värre dag för dag. Inte konstigt att jag känt mig så rutten nu i ett par dagar. Jag har alltså lyckats bli smittat av ett förkylningsvirus. Suck och stön! Jag hoppas att det inte ska bli nått av det. Jag har inte riktigt tid för feber och halsont.

Sitter just nu på jobbet, är inne på den andra halvan av min 24h vistelse här. Jag är lite on my own idag då övrig personal är på utbildning. Jag tror jag har läget under kontroll, men det känns skönt att ställets elev kommer in om 35 minuter. Speciellt gillar jag sällskapet :) Och jag har ju inte haft en dagtid här på evigheter, men med ett grymt schema framför mig så ska vi nog se till att allt av vikt blir gjort.

Sen när jag slutar blir det hemgång. Får nog allt skippa gymmet idag igen, vill inte förvärra halsen om jag kan undvika det. Så slutet av denna vecka får ägnas åt jobb endast och sen lugnt slapp på hemmaplan. Gymmet får jag ta tag i nästa vecka igen. Ogillar att jag tappat min rutin lite, men jag ska bättra mig! Det är ett löfte till mig själv :)

Nej ni nu blir det jobb. Ha en bra torsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0