På jobbet

Tjenare söndag! Är inne på dag 2 av min 8 dagars jobbperiod. och 8 -dagars period som det ser ut just nu. Jag ska strax käka lite lunch här och sen vid tre blir det fika. Det blir till att grädda våfflor och vispa grädde. Finns ju tråkigare fika om man säger så :)

Jag är stolt över att ha lyckats ställa om klockan rätt och på så vis även passa tiderna för dagen. Jag tycker det känns onödigt krångligt med detta bytande av tid 2 ggr om året. Dock uppskattar jag ju fler ljusa timmar. Så lite dubbel här. Men som sagt ställde jag klockan rätt och kom i tid till jobbet.

Sen kan jag berätta att det är nått magiskt med denna arbetsplats, jag fryser nått så sanslöst när jag jobba här. Det händer nått när man kliver innanför dörrarna här, gissar på att det beror på att det inte är så mycket rörelse i dessa lokaler. Stor yta och liten aktivitet typ.

Varm mat ska väl hjälpa tillfälligt, sen följer vi upp det med fika. sen var det inte alltför många timmar kvar av dagen.

Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0