En förändring

Lite sent, men har inte riktigt känt för det här med bloggen senaste veckan. Men nu så tänkte jag att det var dags att visa tre kort från en hårresande förändring jag genomgick i lördags ;)



Det är en före, en under tiden och ett slutresultat

Den enda bilden som är värd att visa är väl resultat-bilden. Rena rama bröllops-frisyren. Efter Sandra fixad den blev det bestämt att hon får fixa mitt hår om jag någonsin gifter mig. Så nu tror jag det finns iaf tre uppgifter hon skulle kunna fixa om hon vill ;)

Så jag var riktigt snygg i lördags när vi drog iväg till konsert och kongress för att käka och titta på Kalle baah mfl. Som helhet var det väl inte det bästa evenemanget de fixat. Men tar man det del för del kan man hitta några godbitar. Maten var helt ok, annars var det musiken som var det bästa och jag hade riktigt trevligt.

Nu ser vi fram emot flera roliga evenemang framöver :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0