reklam

Ska strax sova lite här på jobbet, äntligen! Måste vara inne i en extremt trött period, känns liksom inte som om den sömn jag får gör någon nytta. Jobbpasset har än så länge bara varit stressat, visserligen något lugnare de sista timmarna. Det är alltid lika kul att komma till jobbet och inse hur man ligger till. Stressa, stressa och göra det bästa av det.

Det sista jag hade tänkt göra här var att kolla mailen och fick då syn på en udda reklam. På min hotmailsida gör de reklam för en sida där den som har ett förhållande, men som saknar passion, kan inleda en affär... Say what? Hoppas inte den reklamen någon gång hamnar på bloggen. Inget jag känner jag vill reklama för..

Udda som sagt!

Nu ska jag ge upp denna torsdag och sova. Kör igång andra halvan av mitt pass klockan 06.00.

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0