Filmmysat

God natt!! :)

Har haft en grymt trevlig lördag i sällskap av en gammal sommarfling. Det har kollats på Kings speech och Ted. Båda två väldigt trevliga filmer. Red var en repris för mig, men den är alltid lika underhållande. Och Kings speech har jag varit sugen på jätte länge och jag visste att den skulle passa flingen kalas bra. Och ja, vi uppskatta båda filmerna och sällskapet.

Nu tänkte jag mysa ner mig i sängen och sova. Tänkte att jag kanske skulle kunna vakna lite sådär lagom imorgon så jag hinner göra nått innan jag åker och jobbar. Har tackat ja till ett extrapass på trumman. Kände att jag inte hade så mycket jobb inplanerat i veckan så jag skaffa lite till :P Ironi på hög ni!!

Susselull snyggingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0