inspirerande

Ibland känner jag att jag bara skulle vilja byta liv lite sådär, bara slå om helt och göra nått galet. Dock inbillar jag mig att jag är för feg och letar nästan idiotiskt efter hinder. Jag tycker att folk som vågar släppa taget och bara kastar sig ut i nått okänt är så grymt häftiga. Inspirerande och bara helt underbara!

Om jag kunde bortse från allt vad hinder är så skulle jag kunna tänka mig att flytta utomlands och leva på någon udda, men kreativ sysselsättning.  Det behöver kanske inte vara nått udda direkt, men säg fotograf eller konstnär eller varför inte vara någon kufisk författare som sitter på mysiga caféer dagarna i enda och skriver på nått spännande. Eller för att passa mig bättre, smäktande kärleksromaner ;)

Eller vad skulle man annars kunna göra för spännande?

Får klura mer på det tror ja :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0