Ny vecka igen

Så var det måndagsmorgon igen och jag ska strax cykla till jobbet. Jag lyckades kliva upp i bra tid för att hinna käka frukost och slöa vid datorn en sväng, inte helt fel om jag får säga det själv.

Helgen tillsammans med syster har varit väldigt trevlig och jag har insett att jag nog faktiskt skulle klara av att bo tillsammans med någon. Något jag tidigare helt trott vara omöjligt! Men men 4 dagar kanske inte är så jobbigt :P Vi har ju passat på att shoppa lite för mycket, men jag är nöjd med alla mina inköp. Har skaffat en bord och två stolar till min balkong. Det gillas massor, för det har jag pratat om att göra i en evighet. Så jag passade på nu när syster var här och hade bil. Allt blir lite lättare när man har en sån tillgänglig. Förutom shopping har vi även gjort stan en sväng, vi tog en tur ner till Pitchers med Anderssons i lördags kväll. Och jag fick en väldigt god mjölkdrink som de tyvärr hade glömt bort namnet på!!??!! Hur ska jag nu kunna beställa den igen??!! Helt klart dålig stil :P

Gårdagens söndag fick bli en väldigt lugn en, vi sov länge och tog sen en långsam frukost ute på balkongen där jag fick spöa syster i Maxiyatzy. Kan dagen börja bättre :) Sen tog jag med henne på en promenad bortåt stångån, det var hon jag och kameran. Jag ska vid tillfälle kolla igenom korten och se om det vart nått värt att visa :)

Nu ska jag ta tag i barret så jag kan rulla sen. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0