Bra dag

Jisses vad denna skribent är trötter nu, det vart en lång dag. Upp tidigt för att knalla till Ks, sen gymträning efter lunch och därefter blev det middag och en tripp ner på stan för att ta en kvällsfika. Men det är en dag att vara nöjd med. Både nytta och nöjje har hunnits med och ett extra plus för att jag numera kan säga att jag jobbar i helgen.

Det kanske inte är alla som skulle vara glada för en sån sak, men det ser tunt ut med pass denna månad och då blir jag glad för minsta lilla erbjudande :)

Jag har haft flyt i min träning nu sen jag börja igen. För en gångs skull är jag rätt laddad för träning och tycker att det är kul att träna. Tidigare har jag mer sett det som ett nödvändigt ont :P Så massa träning och bättre matvanor, det laddar ju inför bättre leverne (tror jag man kan kalla det) Dock så avlöser mina muskler varandra med träningsvärk. Jag är otroligt klen :P Men det jobbar jag ju på att ändra. Jag ska bli så snygg, ni skulle bara veta ;P

Nu tänkte jag jobba på skönhetssömnen, för imorgon är det tidig morgon igen och nytt pass på gymmet. Nästa muskelgrupps tur att plågas :)

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0