Riktigt nice flyt

Har ett sånt skönt flyt i min träning just nu, jag behåller mitt intresse och lite utav mitt jävlarinamma. Och det sista brukar vara rätt bra för att saker och ting ska bli av :) Fortsätter det så här kanske jag snart kan se lite resultat ;) Än så länge käner jag bara att jag blir aningens starkare. Men bara pytte lite än så länge, har ju inte varit aktiv så länge än.

Nu tänkte jag försöka använda mig av lite jävlarinamma och få rent och snyggt i mitt kök idag. Ibland (läs ofta) blir jag så trött på mig själv för mitt slarv. Det är ju inte svårt att diska direkt man använt något och så är det gjort. Endå blir det en litet berg innan det blir gjort. och med en liten diskbänk ser allt mycket värre ut än va det är.

Nu ska jag käka lite och sen fixa med köket..

jävlarinamma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0