Middag och jakt efter inspiration.

Idag har jag för en gångs skull lyckats hålla en rätt jämn fördelning på slapp och nytta. Jag har otroligt lätt för att skippa allt vad nytta är för att i stället sitta vid datorn, läsa bok eller titta på tv. Men idag har jag lyckats lite bättre.

Jag har rätt nyligen ätit en riktigt mumsig middag bestående av kyckling filé, potatis och morötter i ugn och god kall sås. Under tiden jag käka leta jag runt efter lite tränings och mat inspiration. Som alla andra månader ska jag ju ta tag i träningen igen :P Jag är jätte bra på att både börja och sluta träna. Men skärpning!!

Hade väl tänkt färga håret innan jag stänger av helt här ikväll, men så ringde mamma. Måste kolla hur lång tid det ska sitta i, tar det för lång tid skjuter jag på det några dagar till.

Köpte ju färgen för en vecka sen, så några dagar extra gör inte så mycket :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0