Gjort stan

Har vart en sväng på stan med fröken M. Vi tog en fika och gick och småhandla sånt där onyttigt/nyttigt. Ni vet saker man behöver samtidigt som man inte behöver dem :P För min del fick det bli 2 par leggings, lite hårsaker och ett par solglassisar. Har kommit fram till att jag är i behov av solglasögon även denna tidpunkt på året. Det var super trevligt att få hänga lite med M, blir ju inte så ofta vi ses. Bor i samma stad, har samma jobb och ändå är vi värdekassa på det, illa :P




Nu tänkte jag se om jag kunde försöka ignorera den lilla jobbsvacka jag hamnat i och vara lite kreativ. Behöver se över alla mina jobbpapper och sen skulle jag behöva plugga lite med. Men jobbpapper är prio ett idag. Appropå jobbsvackan så ser det väldigt tunt ut på jobbfronten nu, har inte så mycket inbokat. Och sen har jag alla nederlag med alla sökta jobb börjat hacka på självförtoendet igen. Det går inte att hjälpas, men jag hamnar i såna perioder lite nu och då. Det är ju svårt att tro på det jag själv vet när man inte får så många bevis för att det är sant om ni förstår vad jag menar. Men men ska försöka fixa lite med mina papper och se om det skulle kunna hjälpa lite.

Trevlig lördag på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0