Fredagkväll

Det är fredagskväll och jag har en helt ledig helg framför mig. Som ung, snygg och singel tycker jag själv att jag borde ha massa planer, men icke. Skulle vilja säga att jag suger lite på detta plan. Så sitter och kollar kurser att gå nu under våren för att komma ut och träffa lite roligt folk. Det finns bland annat en matkurs för singlar, en massa olika matkurser i olika sorters mat (typ indisk), språkkurser. Ja det är väl typ så långt jag kommit. Språk känns alltid roligt. Matkursen skulle kunna vara kul om det är så att medelåldern inte är för hög. Jag skulle inte vilja gå en matkurs för singlar och inse att alla är minst 10-15 år äldre än mig :P Då kan jag lika gärna gå en vanlig matkurs!

Har ni några tips på vad jag kan hitta på för att komma ut lite mer? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0