En till :)

Jag har hittat, eller ja smakat, en till paj som jag kan äta. För inte så länge sen prova jag hallonpaj och ikväll smaka jag blåbärspaj. Himla gott ju!! Så alla som envisas med att bjuda på paj på sommaren kan ju iaf ta någon med bär i, så lovar jag att smaka och inte rynka på näsan :)

Det är de där sista lugna timmarna kvar på jobbet nu innan jag får bädda ner mig i sängen med en bra bok. Och efter allt gått jag tryckt i mig ikväll är jag så redo för sängen att det är helt galet. Kroppen har lite att jobba med inatt alltså :P

Imorgon sen blir det ett nytt pass på gymmet så fort jag slutat och sen kanske jag ska få hem en begagnad katt-klätterställning till Elvis. Tänkte att han behövde något tillåtet att klättra runt i nu när jag ska få hem en ny soffa! Och så måste jag fixa till soffan så den är ren och fin och plocka ut resten av möblerna som jag ska skänka på måndag. Det blir alltså en del fix imorgon. Men fram till kvällen sen ska jag slappa och slöa!

Nu ska jag fortsätta med jobbandet ett tag till.

God kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0