God kväll, god natt

God kväll god kväll. En trött Marika vid tangentbordet här. Ska strax krypa i säng för det är en tidigt morgon imorgon. Och en något fullbokad dag. Det är ks, tandläkaren, massage och en liten thing på kvällen som jag inte tänker nämna förens den är över :P

Kan meddela att soffan är jätte skön, Jag har hängt i hela soffan. Den blev verkligen perfekt :) Nu gäller det bara att jag får lite sällskap i den. Kom och fika med mig nu. Alternativt, kom och sup med mig ;) Ska bara komma på vad jag vill ha för bord med. Det funkar inte med en köksstol i längden. Hehe

Jag har verkligen fått till det här med att komma i säng och ur säng i tid. Jag kommer upp sådär lagom och jag är dödstrött redan vid 22 och kommer i säng strax därefter. Riktigt skönt på morgonen när klockan ringer. Men inte alltid lika trävligt på kvällen. Tänk att jag ska festa en kväll och så vill jag sova redan innan man kommer iväg från förfestan.. Haha, gamlingvarning ju! Men men :)

Nu ska jag stänga ner och röra mig mot sovrummet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0