Mig trötter

I vanlig ordning... Det har nästan blivit som en rutin det här med tröttheten, runt 21.00 vill jag inget annat än att sova. Eller ja en del av mig vill sova, den andra tycker att det är grymt tråkigt att vara trött hela tiden. Vet inte hur många program/filmer jag stängt av mitt i för fördel sängen.

Jag är iaf väldigt glad att den här jobb-helgen är över. Idag har varit en rätt givande dag, men igår kände jag mig riktigt värdelös när jag åkte hem. Jag vet inte vad ni tycker, men jag vill känna att jag verkligen har jobbat efter ett arbetspass. Jag vill känna mig nyttig..

Men men det är bara jag det och jag är väldigt trött och vet knappt vad jag skriver.. Så nu blir det sängen för min del. Natt natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0