Klart

Fick iväg lite ansökningar till slut :) Men precis när jag flyttat ut datorn i köket och skulle sätta sig så hade mamma tid att prata med mig. så blev en snackis med henne och passade då på att även fixa lite lunch. Slå två flugor i en smäll när jag ändå inte kunde sätta mig vad datorn :P Dagens lunch blev potatis och morotssoppa. Så himla mumsigt gott. Äter det inte så ofta vilket är dumt, det är ju så lätt och smidigt att fixa!

Nu har jag även varit iväg och jobbat en sväng och för en gångs skull kändes det som om hela jag var på plats på jobbet. Lyckades nog få med mig lite fokus dit! Nu är en bara lite kvällsfika innan jag tackar för dagen och hoppar ner i sängen..

God kväll

Kommentarer
Postat av: Litharion

Hurra för att du har börjat blogga igen!!! :)

2011-12-07 @ 09:50:03
URL: http://Litharions.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0