Jag ville dela med mig av inget speciellt

God kväll! Kände helt plötsligt här på jobbet att jag ville lämna ett avtryck i cybervärlden ikväll. Jobbar jour, vilket kanske inte kommer som en chock med tanke på att jag knappar iväg ett inlägg vid den här tiden :p Den här veckan kör vi åter igen på normala tider och gissa om det är skönt. Och att det känns, jag är inte i närheten lika slutkörd som jag brukar kunna vara efter en hel dag på jobbet. Visst är jag trött, men bara sådär normalt.

Innan jobbat idag så var jag en sväng till tandplågaren, mötte en jobbarkompis på vägen ut som jag senare hade en shoppingdejt med. Medans Maria (jobbarkompisen i ovan nämnda mening :P) var hos tandläkare cykla jag hem och lämna cykeln, sen gick jag ut till Tornby. Inte nog med att både hon och jag hade oturen att behöva vara hos tandläkaren idag, så behövde vi båda köpa kattsand och varsin ny dammsugare. Udda det där :P Med andra ord så äger jag åter igen en hel dammsugare så imorgon borde jag nog ta en dans med den.

Apropå nått hel annat :) Träningen går bra nu! Och jag är träningssugen, vet bara inte vad jag ska köra på imorgon. Jag körde nämligen ett pump-pass igår och då får iaf jag träningsvärk i stort sett lite överallt. En tanke som slår mig är kondition, är ju så sugen på att kuta loss lite. Men det har jag förmodligen inbokat på fredagen, så ja vad ska jag hitt på imorgon. Jaja det får bli morgondagens problem och det kan ju vara ett smart drag att vänta tills imorgon innan jag bestämmer nått. Morgondagens form kan vi få vara med och bestämma :)

Jag har en känsla av att bloggen kan börja bli mer och mer fokuserad på min träning om jag fortsätter att blogga. Känns som om det kan vara ett bra sett för mig att hålla upp intresset, mitt eget alltså.

Nej nu ska jag ta och bädda sängen här.. Slänger in en gammal fin och blommig bild för att avsluta inlägget lite fint.
God natt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0