Helgen som gått

God söndagskväll! Vilken bra ledig helg jag har haft, rent ut sagt en perfekt helg! Jag har både umgåtts med vänner och varit iväg på dejt och jag måste säga att jag tycker om när det händer saker.

Igår var en hel dag tillsammans med vänner. Var ner en kortis på Bondens marknad, men kolla inte så mycket för vi tänkte att vi skulle käka lunch först och hämta ut pengar och därefter kom vi aldrig tillbaka. På kvällen var det ost, vin och tvspels-kväll hos Anderssons. Vi var ett par skeptiker till just vin-biten där men tjejen på systemet var bra på sitt jobb och tipsa om två vita viner som faktiskt var goda! Och när det gäller alla ostar Sandra hade köpt så fanns det en del guldklimpar, jag slapp leva på mjukostar :P Det var en riktigt trevlig kväll och det var en mycket nöjd Marika som kröp i säng när hon väl kom hem.

Idag så var det en efterlängtad sovmorgon som följdes av några slappa timmar i soffan med nattkläderna fortfarande på. Men jag lämnade soffan för först en dusch och sen en dejt nere på stan. En väldigt trevlig dejt med en massa prat. Det blev både fika och en lång promenad runt stångån. Körde hela vägen runt stångån idag och det är en bra bit alltså, men en skön bit. Nu kan jag med gott samvete krypa upp i soffan och ha det gott resten av kvällen. Ska bara få klart middagen jag planerat ute i köket. Ugnen är nog varm sen länge sen så bäst jag gör vad jag ska :)

Goder kväller på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0