Det spirar i kroppen

Kan inte annat säga än att jag älskar när våren kommer. Dessa varma soliga dagar gör så att det spritter i hela kroppen på mig. Trots att livet har känts rätt ruttet då det inte rullat in så mycket cash på senaste tiden så kan jag inte låta bli att bli varm i kroppen när solen lyser, fåglarna kvittrar och hela världen börjar vakna till liv!

Sen har jag fått förfrågningar och gett svar och det ser ut som om det sker lite trevliga förändringar framöver. Och det känns bra och rätt lugnande. Så livet leker sådär trevligt. Det ende jag borde ta tag i är väl dejtingsidan av livet. Det vore inte helt fel om det kunde spritta i kroppen av andra orsaker än våren. Lite kärlek vill vi ha :)

Nu ska jag återgå till min todolist här på jobbet..

Glader påsker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0