Allmänt pissigt

Har äntligen gått på jouren och ska strax bädda sängen och sova. Mår riktigt ruttet och skulle önska att det fanns värktabletter här någonstans. Måste fråga den andra personelen när hon kommer imorgon em om det finns någonstans. Och så måste jag lägga ner ett par i väskan. Det finns ju ett psm-igt behov av värktabletter ibland. Och man får inte glömma att det är höst och med det ruggigt väder. Det är lätt att få sig en förkylning.

Har precis sett Juno och det var en grymt bra film. Funkade väl inte så bra ihop med mina hormoner känner jag. Blev lite snyftig och inte så lite bebissugen. Visserligen var jag det innan filmen med, men den minskade inte suget. Men den var bra iaf.

Skulle väl kunna säga att det mesta känns lite pissigt nu. Kombinationen av pms, sprängande huvudvärk, bebis-sug och en mamma på sjukan lockar inte direkt fram de lyckliga känslorna i mig. Så det är väl lika bra att bädda sängen, läsa en stund och sen sova. Har varit uppe på vinden och letat fram en gammal favorit. Den kan nog pigga upp lite.

God natt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0