Sommartid

På många sätt så himla underbart att få ställa om klockan till sommartid, man känner verkligen hur det närmar sig. MEN FY FAN för att gå upp morgonen efter!! Dö nervös för att försova mig, nervös för att ha gjort fel och komma för sent. Sovit väldigt oroligt här på morgonkvisten kan vi väl säga då.

Jag ska till jobbet idag igen! Suck :( Att det aldrig ska kunna flyta på helt smärtfritt. Men jag stod iaf på mig om att inte byta bort mitt pass i morgon på grindis för att det skulle kunna lösas på 501:an. Men det blir inte riktigt lika långt pass som vanligt, går hem vid 19 för då kommer en annan vikarie in för att fortsätta jobba passet som slutar imorgon bitti.

Tror jag ska ta om promenera till jobbet idag, kanske ta stavarna? Tåls att tänkas på medans jag intar lite frukost!

Trevlig söndag mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0