På jobbet

Personal numero 2 har precis tagit sitt pick och pack och slutat jobba för den här kvällen, själv har jag jouren ja. It sucks, med tanke på att det här egentligen skulle vart en hel ledig helg och min första helt lediga helg sen i mars. Det blev inte mycket av med det inte, är man för snäll för sitt eget bästa så är man.

Dagen har trots allt vart rätt trevlig. Vi har vart ute på promenad och spelat fotboll i solen, detta följt av glass på centrum. Trevligt när man har de här lite friare dagarna, de är annars rätt ovanliga.

Nu ska jag strax leka snäll godistant och sen så är det bara två timmar kvar tills jag låser in mig. Här på jobbet är väl den enda gången som det är skönt att få låsa in sig :P

Trevlig lördags kväll my friends ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0