Balkonghäng

Hej och hå vilken dag det blev. En helt okej dag, men lite oväntad. Jag fick byta arbetsplats när jag kom till jobbet, galet körigt lite överallt. Men ja, det blev en helt okej dag iaf!

Nu sitter jag på balkongen med både dator och bok och har det riktigt skönt. Det börjar bli för mörkt för att se vad som står i boken, men det är så mysigt att jag inte har några planer på att gå in riktigt än. Möjligtvis att sätta på mig ett par byxor snart, men ja inte än. Det är folk på ett flertal balkongen och det känns mysigt att höra folk samtala och sociala. Är även nyfiken på en av balkongernas innehåll, verkar snyggt ;) Så nu håller jag span alltid! Jag uppskattar ju det mesta som är snyggt, oavsett om det är en grej eller en människa!

Jaja, åter till att försöka se vad som står i min bok och till att spana. Även det börjar bli lite svårt i mörkret ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0