God fortsättning

God fortsättning får man väl säga idag, dagen efter julafton som det är. Hade ni det bra igår? Jag hade det jätte bra. God mat, julklappar och trevligt sällskap. Men bäst av allt var att få ge bort julklapparna som jag fixat. Och det blir repris på det hela imorgon, då är det middag hos syrran och byte av julklappar med dem. Då blir det visserligen inte julmat, men jag har ju redan haft tre middagar med julmat. Eller jag har varit på tre middagar.

Idag är det en lugn dag, en avslappnad dag som inte innebär så mycket görande. Jag känner för wow och småplanerande av kommande inköp till lägenheten. Jag börjar med en soffa och kommer nog fixa den rätt snart. Har bara lite små detaljer kvar att kolla upp innan. Sen behöver jag fixa ett nytt soffbord med. Det jag har nu pasar inte så bra till nya soffan. Så jag ska nog kolla lite på några olika och se vad det kan tänkas bli.


Och sen vill jag ha nya gardiner, kuddar och sängkläder. Förutom alla möbler som behövs köpas =P

Men god fortsättning på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0