God afton

Eller goddag goddag i stugan som mamma skulle säga ;) Sitter på jobbet i nästan vanlig ordning. Jourar tillsamman med kollegan L ikväll. Allt är lite annorlunda på bygget just nu, minst sagt. Annars så är det en och en halv vecka kvar till julafton och en vecka kvar tills jag tågar upp mot Uppsala och familjen. Ska bli skönt med nästan en veckas semester. Ska köra bil och träffa familj, kanske vänner och så bara vara. Högst troligt är att jag kommer vara rastlös och uttråkad en hel del med. Det verkar vara så som det ska va, för det är alltid så. Bitvis liksom.

Vi ska precis gå på jouren här. Jag tänkte ta mig lite ostkaka innan jag ska sussa. Känner att jag är värd det. Faktiskt varje dag, jag skulle ju kunna leva på ostkaka som jag nämnt för några. Godaste som finns :)

Känner mig helt bubblig ikväll, sällskapssjuk sådär och jag skulle kunna fortsätta ösa ur mig mindre viktiga meningar i en evighet. Till skillnad från den senaste tiden då jag vart rätt tyst. Här då.

Men jul alltså, det är grejer det. Hur går det med julklapparna för er? Själv är jag nästan helt klar. Jag vet inte om det är ok att skryta om det, men jag är så himla stolt över mig själv att jag lyckats så bra. Har bara en till ena brorsan kvar och så en till lilla jul på ena jobbet. Brorsan är typ klar den med, ska bara inhandlas. Men den där till jobbet är knepigare. Det ska liksom vara nått för ca 50 kr och det ska vara nått som passa både personal och boenden. Både godis och ljusstakar är uteslutet så där rök alla mina ideér :P

Nej nej, värma på den där ostkakan så man kan komma isäng någon gång. Så natt på er ;)


Kommentarer
Postat av: Clara

Ostkaka! Gud så gott! Trist bara att Danne avskyr det...Vi får ta och ses i jul tycker jag! Hur länge stannar du? Jag är ledig i alla fall, tror inte jag behöver plugga så mycket (beror på om jag får omtenta eller ej. Håll tummarna!). Ha det gott så hörs vi! :)

2010-12-16 @ 17:05:15
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

Med vänlig hälsning

/Grinders.se

2010-12-17 @ 09:00:33
URL: http://www.grinders.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0