Salsakväll och biljard!

Idag har jag vart på salsafest och vi fick en liten introduktion med grundstegen. Skitkul, men inte helt enkelt. Efter introduktionen så körde festen igång och alla superduktiga salsamänniskor kicka ass på golvet. Jag stod mest och gapa :) Vi kände oss inte helt bekväma, eller jag kände mig inte helt bekväm. Men det blir annat på måndag :)

 

Efter ett tag gick vi gick vidare för att spela biljard i stället. Och jag vann två gånger och det av mig själv. Jag imponera på mig själv. Och vid ett flertal gången chocka jag mig med :)

 

Har haft en riktigt trevlig kväll och ska ta och sova nu. Men är riktigt sugen på Rent!

 


Kommentarer
Postat av: Sabina

Låter som att du haft riktigt kul ikväll tjejen :)

2009-09-05 @ 01:06:12
URL: http://binkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0