Min lördag

Idag har jag vart i Västervik!! :) Efter en stycke tågresa så klev jag av i fina Västervik där Lena stod och vänta. Kände mig sådär barnsligt glad av att träffa henne igen! Vi promenarade genom stan och hem till henne. Hejade på sambo och barn och sen blev det en fika. Jag hade min kamera med mig så när det var dags för en promenad med vovven så åkte vi förbi någonstans och fotade lite innan vi fortsatte ut till gränsö för en promenad.

Innan jag var tvungen att ta tåget hem igen blev det middag. Jättegod potatisgratäng och prinskorv och så köttbullar. Liten känsla av jul :) Det var väldigt gott!

Det var jätte kul att vara i Västervik och att få träffa Lena.. Uppdatera varandra om vad som händ det senaste halvåret :P Mycket trevligt alltså..

Får se om jag kan locka hit henne i framtiden..

Nu ska jag ta och sussa..

God natt  :)

Kommentarer
Postat av: Sabina

Låter ju som att du hade det jättebra :)

2009-10-11 @ 11:43:12
URL: http://binkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0