.....

Det är jag och lugna favoriter idag, det är jag och soffan idag. Det är jag som är trött, förslappad och hemma från jobbet idag. Måste ta tag i det här med huvudvärken och yrseln. En hälsokontroll på VC vore nog en plan.

Det står två män på min gård och grillar. De står i tjocka jackor och mössor och grillar. Det ser lite komiskt ut, men det är även lite charm över det hela. Och det luktar så gott. Jag som älskar att laga mat varje dag kanske borde gå ut och göra de sällskap? :)

Nä, jag ska bege mig ut i köket och fixa lite stuvad blomkål, stekt falukorv och potatis. För det har jag ju inte vart sugen på i en hel evighet liksom. Sen ska jag återgå till min plats i soffan, finns väl alltid nått att fördriva tiden med här..

Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0