Jag ge vägbeskrivningar??????

Sitter här och väntar på att mamma och Kenth ska hitta fram till mig.. De åker lite kring kring tydligen.. Suck och stön måste jag säga när de ringer till MIG och frågar hur de ska hitta hit.. Som att jag har åkt bil till linköping från Uppsala någon gång?!?!?! Ibland kan man ju undra om mina föräldrar känner mig ;) Jag är ju helt kass på att förklara vägar och jag har noll koll på vad saker och ting heter.. Men men jag tror de löser det till slut.. Tills vidare får jag sitta här och hänga, kanske äta en kaka eller två :)

Btw så kan man ju alltid kolla eniro innan man åker någonstans eller varför inte använda gps:en man äger?!?! ;)

Kommentarer
Postat av: Lina.

Ja, helt otroligt :) ville egentligen ha den i den ljusare färgen men kul med lite färg också!



Hade ni en bra helg då? :)

2009-07-19 @ 21:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0