Sett en svensk film utan att bli på dåligt humör ;)

Jag är inget fan av Svenska filmer, brukar inte ens orka engagera mig i att se en för att kanske ha turen att tycka den bra. Men nu har jag vart nyfiken på Arn: Tempelriddaren väldigt länge och tänkte att: va fan jag får väl ge den en chans. Sagt och gjort :) Och, håll i er nu, jag tyckte den va bra!!!

Det är nästan så att mamma och co borde klättra upp på en stol för att rita ytterligare ett kors i taket. För det här mina vänner är stort :P

Haha, skämt och sido :)

Nu blir det väl till att se Arn number 2 med. Sen tycker jag att jag sett svenska filmer så det räcker för ett bra tag framåt.

Nu: Sängen
Imorgon: jobba 7-16

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0