Telefonmänniskor

Telefonmänniskor alltså, ni vet försäljare och operatörer av olika slag. Jag tycker inte om att prata med dem och de verkar inte förstå det. Jag har iaf skaffat nix  för en evighet sen så försäljarna slipper jag men alla operatörer som ringer. Är du kund så får de ju ringa oavsett om man har nix. Det jobbiga är att jag kanske avfärdar massa bra erbjudanden, men jag har ingen koll på vad det är de snackar om så vad ska jag göra då? Tacka nej när de ringer och kolla upp olika saker själv om jag känner att jag någonsin känner för att byta. Så får det blir :P

Massa mail skickas fram och tillbaka mellan mig och skolan, på nått sätt ska det nog lösa sig till slut. Men som Sandra säger så är jag sur på min handledare och då är det väldigt svårt för mig att sluta vara det. Konstigt kanske, men jag är bra på att vara sur när jag vill. Det bästa vore att jag kunde få en ny handledare, men om så inte blir fallet ska jag anstränga mig för att inte fortsätta vara sur. För det går ju bara ut över mig och mitt arbete. Så mycket vet jag iaf!

Nu blir det disk och matlagning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0