Lite om det ena och det andra

Varje helg händer det något väldigt intressant på sport och simhallen utanför mig, iaf om det är så jag ska tolka antalet bilar som parkerar på parkeringen här. Jag undrar vad det är som är så intressant? Något jag kan konstatera där jag sitter är att de inte är många i den här staden som inte kan parkera ordentligt, lr så bryr de sig bara inte! Nu har jag visserligen inte körkort så jag vet inte hur det är i praktiken att parkera, men som jag tänker mig så kör man in i parkeringsrutan, backar och kör in igen så man hamnar rakt i rutan. Lr är det meningen att man ska stå snett? Ja vad vet jag :P

Det är meningen att jag ska plugga idag och jag gör faktiskt det, men inte konstant och hela tiden. Någon måtta på kraven får det ju va!! :) Idag känner jag att det kommer att lösa sig. Till slut åtminstone och jag vet att det inte kommer att vara en dans på rosor. Ångesten lär vara en följeslagare många dagar, men just idag känner jag att det kommer lösa sig! Den kommande veckan i Linköping tror jag kommer vara givande och efter den ska jag ha kommit en bra bit :)

Nu tror jag att jag ska fixa mig en kopp chaite. Det är himla mumsigt och jag får en känsla av julmys i kroppen.

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Sabina

Jag tror man slutar bry sig om hur man parkerar efter ett tag :p Själv bryr jag mig dock lite fortfarande eftersom jag fasar för att någon idiot ska parkera extremt illa så jag inte ens kan komma in i min bil sen :p

Att det är så många bilar kan bero på att det är tävlingar eller så ju :)

Puss, kram

2008-10-05 @ 13:30:13
URL: http://binkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0