Skola = ångest

Att man kan få så mycket ångest över en skolgrej alltså :S Och inte blir det bättre att vi är två st som delar på den här ångesten.  S och jag  har 14 arbetsdagar kvar ca innan uppsatsen ska vara inskickad och vi har ingen aning om hur vi ska göra!!!! På handledningen vi hade förra veckan så förvirrade vår lärare oss så in i norden och hon är inte så poppis för tillfället.. Jag är fortfarande inne på att elda upp skolan :P Visst finns det en risk att vi bara har missförstått varandra och våra tidigare tankar är rätt, så vi tänkte skicka icäg ett mail imorgon, men är det så är det riktigt surt att vi ska ha behövt gått med ångest i en veckas tid medans vi försökt komma på vad det är hon menar..

Jaja, det är inget kul på skolfrånten och jag är aptrött så tänkte bara förberede lite inför imorgon och sen krypa ner och sova. Behöver tydligen sömn enligt min kropp..

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0