Måndagsbarn

Det blev ingen träning idag, det blev våfflor och tecknad film i stället. Det var faktiskt rätt skönt att få krypa upp i soffan och bara ta det lugnt. Jag har vart lite diss mot datorn idag, hade tänka pröva att leva ett normalt liv! Men ja några ggr har jag kollat in och kollat läget. Som databeroende får jag ju ta det i små steg :)


Musik musik musik jag kan verkligen inte få nog av den och just nu är det mycket svenskt som lockar mina öron, typ Markus Krunegård och veronica maggio. Tänkte bjuda på Veronicas nya låt, för den gillar jag
 Vet inte vad det är med svensk musik men ja skön är den i alla fall.

Stavade svensk fel här uppe förut, men ändra det snabbt, varför känns det som om det skulle bli välsigt pinsamt om jag stavade just svensk fel? Knas Jag :P

Kommentarer
Postat av: Sabina

Vilken härlig helg du verkar ha haft! Låter hur mysigt som helst ju :) Blir nästan lite avis ;)
Hoppas det är bättre med din mamma! Du vet att du kan ringa mig också om du behöver prata!

Kramar gumman

2008-05-08 @ 10:53:02
URL: http://binkan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0