Kattvakt

Sitter hemma hos Sandra och väntar på att hon ska bli klar i duschen så vi kan komma igång med plugget. Vi måste hinna göra lite innan hon och Jonas åker bort. Jag kommer vara boendes här iaf halva helgen och ta hand om deras katter. Myspys, har laddat med medicin brevid min sängplats :) Är bara lite allergisk mot dem... typ!

Det är typ kanonväder ute och än en gång önskar jag att jag hade en bärbar dator, speciellt nu när jag har en balkong i närheten. Smått nice att sitta där och göra nytta ist för här. Men iaf imorgon kommer jag vara bosatt på den där balkongen, tänkte försöka komma ikapp min snygging som redan är sexigt brun :) Jag ligger lååångt efter om man säger så. Så lite maratonsolning funkar väl :)

Nu blir det nytta här! Ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0