Härliga dag!

Kvittrande fåglar, solsken, värme och lukten från grillar och jag har nyss avnjutit en mumsig pizza, det blir inte mycket bättre än så här ikväll :) Jag har överlevt en hel dag utan sällskap i Sandra och Jonas lägenhet, lr jo jag har ju katterna. Hade planerat att inte sova bort halva dagen så ställde mobilen på nio men vakna redan kl 8 av en kvackande groda!!! Låt mig förklara, de har en lite groda i plast som börjar kvacka när det behöver vattnas i en stor blomma här i vardagsrummet och den körde igång som en tok kl 8.00. Det var inte en glad Marika som desperat försökte somna om och sova tills mobilen ringde, efter ca 40 minuter fick jag nog och bytta plats på grodan och då var den tyst. ÄNTLIGEN :)

Jag har haft lite småsysslor att ägna mig åt under dagen och det har verkligen känts skönt. Speciellt när det är åt någon annan med, det känns lite mer betydelse fullt då. Har ägnat stor del av dagen till att plugga och jag som har så svårt att sätta mig ner och göra sånt blir lite stolt. Jag pluggar på en lördag liksom :)

Har även fått mig lite färg där ute på balkongen, låg och pluggade samtidigt. Bra när man kan förena nytta med nöjje. Men låg inte så länge, för vill ju inte bränna mig så här på en gång.. Jaha  blir kvar här i natt med, blev inget av med klasskompisen och kände att då kan jag lika gärna hålla missarna sällskap ett tag till och dom mig :)

Det får vara allt för nu.. Tjing!

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Svar: Jag hade bara i Tequila Rose och mjölk ^^ Supergott :D

2008-05-11 @ 14:19:48
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0