God morgon!

Min skolsituation är om något väldigt stressad just nu, tänker inte på mycket mer än uppsats just nu och idag måste vi verkligen få ihop lite text. utveckla de där tankarna vi har. Skulle vilja skicka in vår början till vår handledare i em för vi har handledning imorgon.

Så jag är på väg till Sandra idag igen, ska bara förbi apoteket och lämna in böcker vi inte behöver, sen ska jag hämta ut mina mini-piller och blir det till att plugga livet ur oss..

Känner att jag egentligen inte har så mycket tid till att blogga, men är för beroende för att lägga av.. Om än bara för en kort stund. Men ja lite mindre ord kan det nog bli..

Hejs!!

Kommentarer
Postat av: Klara

japp. man hamnar alltid vid datorn när man har mycket att göra:P

2008-05-12 @ 10:09:40
URL: http://morklila.blogg.se
Postat av: Wysteriia

Jag hoppas då att vår tid kommer ;)

2008-05-13 @ 19:36:03
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0