Ett par timmar med kärleken

Älsklingen min kom ner till mig ett par timmar idag, jag låg ute i solen när han kom. Så vi spenderade en tid på filten där vi jobbade på brännan. Det går frammåt ;) Därefter tog vi en promenad och köpte oss en varsin glass. Jag har ju hittat mig en sommarfavorit, cornetto citron :) Helt underbart god.

Ja det blev inte så lång tid tillsammans, men oj så betydelsefull ♥ Jag jobbar ju verkligen på det här med att ställa in mig på/ och stå ut med att vi har ett distansförhållande. Det är svårt när man vill vara nära hela tiden men som jag skrev till honom idag så är han värd allt för mig så jag kan nog stå ut ett tag till :)

Till slut en liten låt, den här tjejen har ju en underbar röst. Låt mig presentera Maia Hirasawa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0