Lördag!

Det har gått en vecka och en dag nu, jag är tom!! Jag ignorerar och låtsas att det aldrig har varit några mess. Jag förtränger allt vad känslor heter! Mitt liv går frammåt, det går när man inte tänker förstår ni! Jag håller mig sysselsatt hela tiden, kanske inte med stora viktiga saker, men iaf med nått.
                                                                                                      ~~
Ikväll ser det ut för att bli fest och kanske en utgång, Tre brudar, musik, dricka och glada lynnen och vi har en perfekt kväll. En sån där kväll som jag har längtat efter. En sån där välbehövlig kväll. Jag har lixom känt i kroppen att jag behöver festa lite, varende fredag har det börjat krypa i hela kroppen och jag kan inte sitta still om jag har musik på. Jag behöver dansa, jag har ett sånt behov och ikväll så ska jag ta och tillfredsställa det behovet!

Bakisdag here i come :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0