Insåg!

Jag insåg här när jag kom hem idag att jag mår bra! Ja jag känner mig lite lycklig faktiskt. Trots din frånvaro och sviniga stil så mår jag helt underbart idag. Skulle vilja trycka upp det i ansiktet på dig men nä jag skiter i dig nu.

Anna och jag gjorde ett helt fantastiskt arbete idag i skolan där vi satt i vår ensamhet, Enligt mig finns det inte mycke att klaga på, det är helt klart en jätte bra början. Och vilken skillnad det är att arbeta bara två st ist för hela gruppen, inte lika många viljor som måste komma överens ;P Värre blir det väl nästa vecka då vbi ska försöka få ihop två arbeten. Längtar inte alls tills dess..

Jag har städat klart nu här hemma och sitter och väntar på att Sabina ska höra av sig. Vi ska ta oss tid till att träffas idag och det ska verkligen bli jätte kul, ser fram emot det som en tok..:D Sitter även och klurar på vad jag ska hitta på ihelgen, någon som vill komma och kolla film och vara onyttig med mig imorgon kanske :D

Nä dansa lite till sterion kanske :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0