Om helgen

Godmorgon mina vänner :) Solen skiner och jag önskar för tusende gången att jag skulle haft en balkong som inte var fransk. Jag vill sola, men börjar jobba vid 13.00 idag så känner inte att jag hinner gå ut och lägga mig någonstans. Ska ta mig en härlig dusch och äta en mumsig frukost och kanske har Sandra vaknat när jag är klar med det, och då kanske jag kan ta mig till henne en sväng innan jobbet. För det skulle jag kunna hinna, hon bor liksom så nära mitt jobb.

Har ni haft en bra helg då? Det har jag, speciellt min lördag var bra. Faktiskt så är det lördagen som gjort hela helgen, för i övrigt så har jag bara vart sjuk. Men lördagen då :) Det blev lite ändrade planer pga vädret, så Anna kom till mig vid halv sju och åt middag som jag fixat. Äntligen fick jag ha en liten bjudning!! Jag bjöd på min goa kycklingsallad med bulgur och så vitköksdipp och baguetter. Så där satt vi och mumsa och pratade en sväng innan vi insåg att vi kanske måste börja sminka oss, så vi gick vidare till hallen. Under tiden vi stod och sminkade oss kom Sabina gumman och hon var redan helt färdig så hon sat och kollade på oss ett tag. Jag struntade i min vinflaska och körde på somriga mjölkdrinkar ist. Vi spelade kort och snackade skit ett bra tag innan vi gick ner på stan.

Väl nere på stan så tog vi en runda och bara kollade på allt. satte oss på en bänk utanför ruinen och pratade och lyssnade på musiken som spelades innanför. Sen följde vi med Sabina till cykeln och Anna och jag gick till simson. När vi satt på simson så kom annas pojkvän med en kompis och så två andra killkompisar. Jätte trevligt!! Större delen av gänget drog vidare efter ett tag, men vi var tre st som satt kvar och fortsatte vår kväll precis där vi var. När vi väl kände för sängen stannade vi till på Åhmans och kakade lite innan vi intog sängläge.

Som sagt var det en jätte trevlig kväll som jag gärna gör om mycket snart, nästa år vill vi gå in i ruinen och lyssna, så man får väl se om jag kan få ledigt från mitt framtida jobb och komma tillbaka :)

Nu ska jag duscha och äta innan jag beger mig! Ha det bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0