Jag är pigg, glad och hungrig!

 Vilken härlig sommardag jag haft, har verkligen njutit av att vara ledig en dag! Och för första gången på väldigt länge nu så har jag legat på en filt i solen och jobbat på min bränna. Och det vill jag lova att det behövs :) Låg ett par timmar under tiden jag tvättade och när tvätten var klar sen gick jag hem och åt lunch och lät huden vila någon timma för att se så jag inte bränner mig. Och sen bar det ut i en timme igen!

Nu sitter jag och väntar på att den köpta pizzan från willys ska bli klar och sen ska jag slappa i soffan en stund. Någon gång senare ikväll ska jag träffa Anna :) Vad vi hitts på vet jag inte än, men det visar sig!!

Hoppas alla haft en bra dag och att ni har en underbar kväll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0