Hemma från jobbet!

Så himla skönt att komma hem lite tidigare från jobbet, speciellt ikväll då jag nu måste gå och ställa mig och laga mat till morgondagens matlåda. Så kanske kan jag komma isäng rätt okej iaf, ja det vill säga om jag kan slita mig från burken :) Dagens arbetspass har innehållit lite mer saker att göra så jag har inte haft möjlighet att sitta still halva passet. Underbart uppskattat ska jag säga, jag känner mig smått dålig av att bara sitta och glo på tv.

Kom iväg och träna idag med vilket var galet skönt, ska försöka ta mig dit på fredag med efter jobbet. Likagärna det som att åka hem och slappa liksom. Måste skryta om att jag sprang (trampa) 9 km på en crosstrainer innan jag började gymma och det var vaarmt :)

Men mat var det ja.. ;P Godkväll och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0