Äntligen!

Imorgon klocken 10.00 står jag utanför Anna och sen blir det bad, det efterlängtade badet :) Har köpt lite mumsig mat att äta medans vi är där. Har även köpt en ny inredningstidning ifall jag inte klarar av att ligga still längre :P jag är rätt bra på att bli rastlös när man ska ligga sådär bara..

Skrev ju in mig på arbetsförmedlingen för några dagar sen och idag var jag in för att fixa det där sista man ska göra, men fick då informationen om att det var för tidigt att skriva in sig och handläggaren tyckte jag skulle återkomma i decemper. Snacka om dålig framförhållning på arbetsmarknadet :P Där fick jag för att jag ville vara ute i god tid! Men fick iaf lite hjälp med vissa funderingar. Så fick ju ut nått av mötet!


Och sen.... Jag har ett tips till er och läser ni några andra bloggar,speciellt de större, så har ni nog fått det här tipset förut. Men iaf så kommer det nu från mig och det heter Gratisbio. En sida där du kan samla poäng som sen kan ge dig biobiljetter eller presentkort. Och blir ni medlemmar här får ni bonuspoäng :) Japp jag försöker värva er som läser min blogg!! Lyckas jag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0