Om konsten att slita sig

Ska vi ägna några minuter åt konsten att städa. Lr inte :) Att det ska vara så svårt att slita sig från datorn ibland. Har jätteledig dag och tänkte få det städat här hemma med tanke på att Sandra kommer på lördag. Vadå städa för sin egen skull :P Det är faktiskt inte så mycket kvar att göra för städa det mesta igår...

Så jag kanske ska slita mig nu? :)

Lyssnar på soundtracket från Mamma Mia på väldigt hög volym så är på G.. Just ikväll ska jag träffa en gammal klasskompis från uppsala som är här på semester. Är inte det kul så säg :)

Nä Marika upp och hoppa nu ;P


UPPDATERAT

Status för tillfället: Precis hemkommen från en dejt med Sandra, hungrig, ostädad lägenhet och har en planerad dejt med min gamla klasskompis om ca 2 timmar. Ehh vadå vara bra på att få saker och ting gjorda ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0