I´m back :)

Är det inte riktigt nice att kunna ligga i soffan med datorn i knät och bara slappa? Det tycker jag och jag har precis  börjat få uppskatta sånt nu när jag köpt en ny dator :) Yes jag har äntligen blitt med bärbar dator!!


Jag har slutat jobba nu, vilket är så himla skönt. Nu kan jag den kommande veckan lägga all energi på att få klart skoluppgiften innan jag börjar i skolan igen. Och med en bärbar dator blir det lättare för oss att plugga tillsammans, vi behöver liksom inte bråka om samma dator länge..

Jag och Sandra var på krogen igår med. Himmel och pannkaka säger jag bara :D Kommer ett utförligt inlägg senare när jag slutat sega. Vilket betyder att det kommer imorgon :P

Nu ska jag fortsätta glo på tv.. Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0